maandag 16 oktober 2017

De schapen zijn er weer....

Deze week zijn de schapen weer voor ons huis om
het gras te "maaien" in het park.Het is zo gezellig
om wakker te worden en ze te horen...


This week the sheep are back to "mow" the grass
here in the parc.It is so nice to wake up in the morning
hearing them......





Afgelopen vrijdag ben ik met mijn zus en nichtje naar Tilburg geweest,
naar de Knit&Knot beurs.Het was weer heel gezellig en veel ideen
opgedaan en natuurlijk wol gekocht ook mijn favorite merk!Nu nog gaan denken wat ik ervan
ga breien.....

Last Friday I went with my sister and niece  to Tilburg,To Knit &Knot,
my favorite knitting event.So again lots of new ideas for the winter,and
we bought enough yarn again .I even found my favorite yarn from Finland.





Verder heb ik nog een kol gebreid in entrelac,net als de vorige.
Ook ben ik begonnen met een omslagdoek in een nieuw haakpatroon,

I also finished another cowl in entrelac knitting,like one I made before.
And I started a new project a crochet scarf ,with
Hjertegarn wool.    
          
 
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten