dinsdag 21 maart 2017

Nieuwe wol!

Ik heb nog een muts wat mutsen die Lien gebreid heeft,
en we zijn natuurlijk naar Tilburg geweest.
Knit&Knot was zoals altijd weer heel gezellig.
Natuurlijk hebben we weer genoeg wol in geslagen om de zomer
door te komen. Ook nog een workshop tolspinnen gedaan,mijn
 zus heeft het eindelijk gedaan en is er volgens mij
al mee bezig, ik heb geleerd het beter te doen en wat handigheidjes.


I have to show you some nice hats my sister Lien has made.
And we have been to the knitting even in Tilburg,we loved it as
always and ofcourse we bought enough yarn......
Further we did a workshop spinning.







Nou mijn favoriete wol gevonden,en
de IJslandse wol in prachtige keuren.

Well I found my favourite yarn,and
some yarn from Iceland love the colours





Geen opmerkingen:

Een reactie posten