maandag 20 februari 2017

sokken

Vandaag eindelijk weer tijd om aan de blog te werken,het weer is ook niet echt
lekker om naar buiten te gaan.Behalve dan voor de wandelingen met Hector,blijf ik maar binnen.
Een sjaal van Fenna garen is af,helaas heb ik maar 2 bollen kunnen vinden,
dus de sjaal is iets korter...maar mocht ik deze kleur nog vinden maak ik hem wel langer!
Ik ben wel weer begonnen met een paar sokken te breien,het is alweer lang
geleden maar ik had nog sokkenwol liggen en ik vind de kleuren best mooi!
Wist niet hoe ze eruit gingen zien!


At last today I had some time again to work on our blog,the weather isn't
that nice to go outside,I have to go walking with Hector  that will be enough.
I did crochet a shawl from some yarn I found here,I hope to find another ball
from that colour so I still can make it longer.
And I started to knit some socks again,love these colours.
It has been a long while since I made some,who knows I will knit another pair...






Geen opmerkingen:

Een reactie posten